Muhammedarasannesi Basta az yiyerek 😂 ikinci olarakta kendim bı yerde görüp uyguladığım bir tarifi yazayim. Bir normal kase yoğurt içerisine bir çay kaşığı zencefil,zerdeçal,tarçın, acı pul biber ve çörek otu ekleyip. Eğer çok açsam kaseyi büyütuyofum.Günde en az bir sefer yiyodum. Kahvaltı öyle böyle geciyodu zaten Kahvaltida çok fazla yiyen birisi değilim bir dilim ekmek anca yerim. Ve kepek yada çavdar ekmeği olursa dâha doyurucu oluyo. Genelde akşam yemeğine yarım saat kala falan yerdim ki karnım tok olsun canim yemek yemek istemesin diye. Yemeklerdende hiç abartmiyorum yarım kepçe çorba ve başka ne yemek varsa en fazla iki yemek kaşığı yiyodum. Gece çok acikirsam bı iki meyve yiyodum. Bide en çok zayiflamak için yaz mevsimini seçiyorum çünkü karpuz oluyo ve ara öğün olarak karpuz aşırı doyucu oluyo. Ben bu yoğurt kürü ve karpuz sayesinde zayıfladım diyebilirim. Tabi iki günde bir yarım saat egzersiz yapıyodum. YouTubetan izleyerek. Sonrasında yine az ama canının çektiği herşeyden yiyerek formunu koruyabilirsin. Ben canımın çektiği herşeyden yiyodum istedigim kiloya ulastiktan sonra ama dedigim gbi azar azar ve yaklaşık iki yıl boyunca kilo almadim 88 kilodan 70 kiloya düştüm. Tabi hamile kalmadan önceydi o 😂 bı dogurayim yine baslicam 😂