RabiaCinarrr Merhabalar alışverişi Bursa’dan yapmayı düşünüyorum ve Bursa’da yeniyim.Sizler alışverişi nereden yaptınız?
Nurselisahin RabiaCinarrr canım ben özlem bebe ve bebeler Sarayından aldım çarşının içinde e bebektende çoğu ihtiyacını karşılayabilirsin en uygun yer özlem bebe
Babies16 RabiaCinarrr e bebekte bayramda ve ay sonlarinda cok uygub oluyor.ben hatta beden bulma problemi olmasin diye herseyi internetten aldim e bebekten.kampanyalari takip edince em uygun internetre denk geliyor
Nurayy28 RabiaCinarrr visne caddesinden hic carsi pazar uğraşmadım payas toptanci var 4 katli biri o digeride baby corner dan aldim hepsi kaliteli uygun fiyatli😊