Merhaba hanımlar ben bekarlığımdan beri adet ağrısı çekiyorum öyle böyle değil yani yerden kalkamıyorum şuan 7 aylık hamileyim doğumdan sonra adet ağrısının geçtiğini söylüyorlar doğrumu acaba hiç inanasım gelmiyorda boşuna hayal kırıklığına uğramk istemiyorum