@Sdtcnts 1 parmak kadar diye mi söyledi Allah Allah ne doktorlar varya dogru düzgün açıklama gereği bile duymamış ama tahminimce 1 cm falandır diye düşünüyorum devletemi özelemi gidiyorsunuz? Hayır benn nişanın gelmesi için extra bişey yapmadım çatı muaynem den sonra geldi hemen hemde doktorun çatı muayenesini beklemiş gelmesi için 😂plates yaptım şimdi belki açıklıgımı ilerletirim diye bugun yürüdüm biraz şimdi de hurma yicem bakalım sıcak duşta alıcam yine belki bunlar tetiklerde açılmam ilerler ☺️🙏