Dr a gitmelisin benimde öyleydi maf olmuştum ilkten prilam verdi o baya iyi geldi ama sonrasında o bile fayda etmedi Zofer kullandım sabah zofer gece yatmadan önce prilam kullandım şuan çok şükür baya toparladım 4 aya giricez ama dr gitmeden sakın ilaç kullanma. O seni ve bebeği göz önünde bulundurarak bişey verir Allah yardımcımız olsun