ogluileannesi 26 haftalık hamileyim göbeğim ara ara kaşınıyor ama hemen elimi suyla ıslatıp göbeğime sürüyorum kaşımamak için ve beni rahatlatıyor. 10 15 dakşka sonrada yağ sürüyorum. Hiç çatlağım oluşmadı. Kaşımıyorum hiç bu yöntemle. Buz küpü deneyin o da yatıştırıypr. Yağ olarak sarı kantaron yağı sürüyorum.