Mehtap55 Arkadaslar ben 11haftalik hamileyim ikize hamileyim ikili tarama kacinci hafta yapiliyor daha dogrusu soyke soylim benim doktorum 14+5de vagirdi ama gec olmiyor mu
Yasemiinny Mehtap55 11+14 hafta arası yapılıyor. 14uncu hafta geç oluyor ama doktor neden o zaman çağırmış anlamadım. Çünkü eltimm 13 +4 de gitti ikili test zamanını geçirdiği için yapılmamıştı bende 12inci haftada yaptırmıştım
Linasmommy Mehtap55 benim doktorum tam 12. Hafta da gel dedi bence senin dediğin tarih geç oluyor diye biliyorum
Mehtap55 Linasmommy bencede gec oluyor acaba ikiz oldugu icin mi gec dedi diyorum ama bence alakasi yok tatile gittigi icin oyle yapiyor bende baska doktora aldimikiz yada tek farketmez degilmi
Linasmommy Mehtap55 farketmez canım sen başka doktora randevu al ve kesinlikle 12 haftanı geçirme en ideal 12. Hafta da oluyor
Bskrt Mehtap55 ikizlerde ikili, üçlü tarama yapılmıyor diye biliyorum, doğru sonuç alınamıyormuş 20. Haftada detaylı ultrason yaptırırsnz
nillsdream Mehtap55 canım ilk bebeğimde 12. Haftada yaptırdım..şuan ikinci bebeğim için gün sayıyorum ondada 10. Haftada verifi kromozom testi yaptırdım ikiliye gerek kalmıo onda ikili testte sadece down sendrom kromozomu çalışılıyor... bu diğer testte dünyada görünen bir çok kromozomsal hastalıklar inceleniyor cinsiyettede net bi sonuç alıosun direk kanından cinsiyet kromozomunuda tespit ediyorlar ikiz gebeliklerde önerdiklerini duydum sana önermedi sanırım doktorun sağlıkla al kucağına inş. 🙏🏻
Yasemiinny Zeynepreyyan 11-14 hafta arasında yapılıyor. 14.üncü hafta geç oluyor ama yinede araştırabilirsiniz tabi ki.
Zeynepreyyan İnternetten baktım şimdi 11-14 hafta arası yapılıyor diyor 14+5 te 14 hafta içinde oluyor zaten . Bir de yapılmasa doktor gün vermezdi zaten
Zeynepreyyan Yasemiinny hayır 14 hafta işte 14 hafta 14+6 da biter . Gayette net biliyorum araştırma yapmama gerek yok 13+4 ise zamanı oluyor
TugceSenelKavak Mehtap55 tek gebeliklerde 11-14 hafta arasında yapılıyor evet ama bildiğim kadarıyla bebeğin belli büyüklüğe ulaşması gerekiyor o da 11-14 hafta arasına denk geliyor. Sizin ikiz olduğu için büyümeleri belki biraz daha yavaş olacaktır. Ölçüm için gerekli boyutlara biraz daha geç geleceğini düşündüğü için öyle tarih vermiş olabilir doktorunuz.
Twinmomtobe Mehtap55 canım ben de ikizlere hamileyim 11+4te yapıldı ikili testim geç olur bence 14+5 nerdeyse 15.hafta oluyor