270320 Merhaba kızlar trendyol da 4 Baby markalı Travel bebek arabası gördüm ama kullanan var mı? Ya da tavsiye de alabilirim 👶
Nazli_ayar 270320 ben Takim olanı aldım gayet güzeller. Bebek arabası ve pusetin içi pamuk gbi. Dogumuma bir ay var ama sürüşüne falan baktım hoşuma gitti.
iremcannn1907 270320 kuzenim kullandı hiç memnun kalmadı canım. Fiyatı çok ucuz olmamasına rağmen çok çabuk kırılmış, ağırlığından ve hantallığından baya şikayetçiydi bana da asla önermedi. 🙄 bende baby plus galaxy aldım e bebekten. Aşırı memnunum
270320 Nazli_ayar ya ben de yorumlara falan baktım geneli memnun gibi diğer bebek arabalarına göre bir tık daha hesaplı gibi geldi sanki o yüzden fikir almak istedim. Teşekkür ederim ☺️
Lyra 270320 kanz d go aldim e bebekten memnunum şimdilik inceleme videosu yükleyeceğim yarın YouTube 🤍