Busra2013 Nurss34 ne fıtılı? Benfe mantar vardı enfeksıyon hamıle kalmadım 1.5 yıl evlıyım kaıntı gln oluodu fıtıl verdı kullandım 1 ay sonra hamıle kaldım
Nurss34 Busra2013 motiflor gyno verdi . Vay be bi fitille oldu öyle mi ? Seviniyorum duydukça.peki ilişki yaşadınız mı kullanırken
Busra2013 Nurss34 fazla degıl zaten 5.6 tane tek vardı ıcınde 1 hafta kullandım tek dhaa sonra ılıskı yasadık fazlada hatırlamıom kulanırken yasadıkmı fln bılmıom
Ebru060619 Aysegull61erva nasıl akıntıydı, bende de enfeksiyon var sanki yeşil bi akıntı geliyor fitil mi kullanmam lazım 😔
Ebru060619 EceNil bende de enfeksiyon var ama akıntım çok yok sadece yeşil geliyor, sizin kullandıklarınızı kullansam iyi gelir mi acaba 😔