Hafize27 Normal doğum yaptım devlette bi boydan uzun gecelik bi alt üst önden düğmeli pijama takımı götürdüm doğum anında gecelik giydim pratik oldu çatal muayenesi olduğu için rahat ettim alttım çırılçıplak utanırdım
poyrazinannesi3547 Mercimek26 Çok teşekkürler Allahım analı babalı büyütsün inşallah ben izmir 9 eylülde yapıcam henüz doğum şekli belli değil pijama takımıda gecelikte koydum çantama bakalım büyük ihtimalle verirler önlük
Mayaslan Alka aaa olmaz dantelli olmadan çıkartmıyorlar hastaneden 😀😀 ben de dantelsiz, kullanışlı aldım her şeyi