34+3 teyim 1 haftadır bacaklarımda aşırı titreme, kusacak gibi olma, bulantı, elim ayağım boşalıyor
hissi gibi şeyler yaşıyorum. Tansiyonum birden düşüyor sanki bir anda. Hamileliğimin başından beri bulantı nedir bilmedim ama bu belirtiler korkutmaya başladı. Erken doğum belirtisi veriyor olabilir mi bünyem ? Doktorum bebek büyüdükçe vücudun kaldıramıyor demişti geçen kontrolde. Böyle olan var mı ?