Bende çarşamba 30 a giriyorum bel ağrısından yatamıyorum, uyuyamıyorum gece 3-4 kere wc kalkıyorum. Sabah kalkıyorum yorgun gibiyim, hiç uyumamış gibiyim. Bikaç gündür uyku uyuyamıyorum. Ve aylardır 30 dk yürüyüşümü aksatmadan yapıyorum, fazla kilo almadım, yediklerime dikkat ediyorum ..