Gamze-38 Ani olarak tat kaybı yaşadım kızlar corona felan değilim ama hiçbirşeyin tadını tam alamıyorum bunu yaşayan varmı 24 haftalık gebeyim bu aradaa
annembabam Gamze-38 ben bunu akşamları yaşıyorum , 32 yiz biz de kızımla 🥴🙏🏻🌸ama değişik bir oluyor ağzımın içinde metalimsi mi desem ne desem 😂
Tugbaa2937 Gamze-38 bugün akşam üstü benimde oldu halen aynı ben dün covid testide verdim hatta tebdir amaçlı yani covitte değilim acı bı tat var ağzımda sinir oldum valla
Gamze-38 annembabam ya şaka gibi değil mi sebebi nedir aceba bu 2. Gebelik ve ilk kez bunu yaşadım doktora sordunuz mu siz 💕
annembabam Gamze-38 benim de ilk ☝️Sormadım , burada okumuştum . Oluyor böyle tat değişimleri diye , rahatladım öylece .🌻☺️
Gamze-38 Tugbaa2937 yok covid geçirdim ben gebelikte 3 ay oluyor onda ki koku tat kaybı başka bu apayrı 🤦♀️🤦♀️ ama her türlüsü saçma ve zor