Neshaakin
Kızlar 13+3 haftalığım 5. Haftadan beri inanılmaz bulantılarım var. Dün bi abla naneli şeker yada naneli sakız önerdi evde olipsin naneli şekeri vardı o mentol tadı evet ciddi anlamda çok rahatlattı ama çok aşırı şekerli oldugu için sevemedim. Sonra eşimden rica ettim başka aldı geldi öncedende yerdim MINT diye bi şeker belki bilirsiniz yuvarlak teneke bi kutunun içinde minik minik hap gibi bir sürü oluyo şeker tadı yok hiç sırf mentol ve yoğun hemde. Dünden bu yana ağzıma atıyorum hep bulantı falan kalmadı bende haftalardır çektiğim dert bi şekerle kesildi gitti. Sorum şu; zaten bu mınt şekeri çok severdim şimdi bulantımı da geçirdiği için ağzımda eridikçe bitane daha alıyorum hemen. Sizce zararı olur mu bilemedim dün akşamdan bu yana paketi yarıya indirdim. Hiç bi fikrim yok fazlası zarar mıdır diye size bi sormak istedim 🤷🏻♀️🤰🏻