Hayırlı geceler kızlar. 5 yaşında kızım var normal doğumla dünyaya geldi, ikinci kızım şu an 10 aylık dönmediği için sezaryen oldum. Bugün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Aslında sürpriz olmadı istiyorduk ama tek düşüncem doğum. Normal yapmak istiyorum ssvd için 2 sene geçmesi şart mı ? Daha erken yapan var mı aranızda.