Gzdozlm İsim konusunda kararsız kaldık en cok içimize inci sindi. Ama diğerleri de kulağa hoş geliyor sizce hangisi kızlar 😊
Ayaz2016alya2022 Gzdozlm ben olsam marin koyardım kimsede yok bence ben bilseydim koyardım bende Alya koyucam inci var marin duyulmamış
Gzdozlm Polenpolen52 demi ya çok güzel 😊 inciyide çok beğeniyoruz bilmiyorum iyice kafam karıştı vallahi 🥲
RumeysaNur34 Gzdozlm inci ismini koymak isteyen forumda çok anne gördüm açıkçası tabi yinede tercih sizin 😇