tugbaacng 24+4 oldum, dün geceyi gündüz ettim. Üstelik bulantı hapı kullanıyorum. Geçmiyor geçmiyoor. Tam iyiydim dün yine başladı bulantılarım gece boyu çıkardım. şimdi de ağzımın tadı yok midem kötü ama çıkarmıyorum. Ay kafayı yiycem artık😭😭😭😭😭
gizz34 25 haftalıgm bende…7.haftadan beri bulantı ilacı kullaniyorum bir gün kullanmayı unutsam günüm mahvoluyo ne bir lokma yemek yiyebiliyorum ne de ayakta durabiliyorum..İlacımı bırakmak istiyorum ama cesaret edemiyorum ilaca rağmen kustugum zamanlarda oluyo…..