@Melek__55 30+3 den selam ederim 😅yer yer bel ağrısı dışında iyiyim ama yemek yaparken 1 saat aynı pozisyonda kalsam belim çok ağrıyor gece uyumamaları 3 4 haftadır zaten var ona alıştım artık 😎bebişin eşyalarını yıkayıp ütüleyip hurca koydum genel temizlik olmadığı için dolaplara yerleştirmedim ama sanki ne zman baksam hep bişeyi eksik gibi geliyor 🤦♀️Bu arada Doğum çantasını kaçıncı haftada hazırlamayı düşünüyorsunuz kızlar ?