ege_ayaz_mom Aybukee3535 Bizde 39 olduk ama 1 gün sonra dogumumuz inşallah sabırsızlıkla heyecanla bekliyoruz uyku girmiyo gozume hep happy momda geziyorum😄
Mayamina Aybukee3535 37+4 den selamlar🤍 bende beklemedeyim kurbanlık koyun gibi sıramı bekliyorum 😅 ne ne zaman nasıl olcak bilinmeze yolculuk😬 üç gündür kalçama kramp giriyor sizde de oluyormu böyle değişik haller
bebegimizibekliyoruz1 Aybukee3535 erkek uzun süreli sancım oldu geçenlerde 6 saat aralıksız sürdü baya zorladı beni üşüttüm galiba ondan oldu bilmiyorum yalancı sancı ya da doğum sancısı değildi bel ağrısı var başka sıkıntım yok şükür siz nasılsınız cinsiyeti ne
Aybukee3535 ege_ayaz_mom Ay hayirlisi olsun ins Rabbim yaninda olsun ezeryan mı olucaksın canım ilk çocuk mu
tosbis14 Aybukee3535 Valla çok da erken girdi doğum kanalına erken doğum riskim de vardı hep yat dedi doktor şimdi normal haftalara geldik ama gelen giden yok ne bi sancı kaldı ne bi kramp anlamadım😂
Mminikmucizemmm Aybukee3535 38 🌸 önceki haftalar doğsa da sevsem diyordum şimdi beklesin biraz daha diyorum 😂
HaticeBerkayBalat3103 @Aybukee3535 tam 38 Haftalıgım ve 2 cm açılmam var nişanımda geldi hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inşallah rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsin 🙏☺️
selen89 38+2 Kızımın keyfinin gelmesini bekliyorum sağlıkla gelsin bebişlerimiz sağ Salim kurtulalım inşallah 🤲