Duyguentrk Merhaba kızlar.15+5 haftalık hamileyim değerlerim biraz daha düşmüş. Bugün test yapıldı kanım 8,7 çıktı. doktor fazla düşük dedi. Sizde durumlar nasıl?
Ssr2561 Duyguentrk benim 11 çıkmıştı canım doktorum normal demişti ama yinede kan ilacı verdi doğumda çok kan kaybediliyomuş senin baya düşükmüş et köfte çok tüket