H_myra1 Allah
Yardımcın olsun canım benimde 40+0 benimde yarın kontrolüm var bakalım benimde yaptırabilir doktor geçen hafta gittiğimde açıklık yoktu suni ile inşallah bir avazda doğururuz belki sabaha kadar kendi sancımız gelir hakkımızda hayırlısı olsun