nurn Denal aynı durumdayız. Toplanıyo bırden bı vuruyo asagı doğru bel agrısını hıc soylemıyoruö bıle
yigitegenin_annesi1 iki_tospik_annesii ay evet 😀😀 sen böyle innamayınca şüpheye düştüm acaba kendimi mi kandırıyom ben😂