Eksiklikle alakası yok. her hamile demir takviyesi almali. 3.aydan sonra bebek vücuttaki demiri emiyor. Ben 12.haftadan sonra kullanmaya başladım ve doguma kadar da kullanılması gerekiyor. Gynoferon kullanıyorum. Her doktor farklı ilaç ismi veriyor tabi.