Merhaba arkadaşlar. İlk doğumum kız çocuğuma oldu. Çok zor bi doğumdu 40+2 de geldi. 17 saat sancı cektim 🤦🏻♀️ Şuan 14 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyoruz. bakmaktan korkmuyorumda ilk doğumum çok zor olduğu için doğumdan korkuyorum. İkinci doğum kolay olur mu? Arası kısa olduğu için kolay olur mu? Erkek bebekler geç mi gelir ? Yardımmm 🌸