Elif0611 Merhaba benim iki kaybım var tıbbi genetik bölümünden yarın için randevu aldım tam olarak ne işlem yapıyorlar muayne varmı uzun sürüyormu yarın iş için izin almak istemiyorum öok uzun sürmüyorsa lütfen bilgisi olan yazabilirmi
Steacher Elif0611 sanırım devlet hastanesinde yaptıracaksınız. Ben zamanında yaptırdığımda kan verip çıkmıştım.
tontonhanim Elif0611 3 hafta önce yaptırdım kan testi verdim 2 haftada da sonucunu aldım uzun işlem değil bir tüp kan