Benim ilk kızım 42 haftalıkken normal doğumla geldi. Doktorum bekleyebiliriz dedi. İkinci kızımda 42+3 olduk başı aşağı dönmeyince sezaryen oldum. Kontrollü şekilde beklenebilir aslında. Tabi bazı doktorlar sıcak bakmıyor. Normal olsun çok istemiştim ama nasip değilmiş ☺️