4 senedir göğsümde kist var doktora gittim iyi huylu oldugunu ogrendim ama buyuklugu alinacak kadar var 20 mm ye yakin oldugu icin doktorum evlen gogsunun sekli bozulmasin emzirirken belki gecer demisti benim gibi olan veya boyle bir sey yasayan oldumu