Kızlar 38. Hafta her an doğum olabilir ama isim netlestiremedik hala Alparslan ya da tuğhan/tuğkan alp koyucaz eledik artık ikiye düştü inşallah😂
Hangisi güzel sizce 🤷🏻♀️ ben Buğra istiyordum Ama eşim begenmiyor onu pek . ortak karar verecegiz de
Daha kapı süsü yaptırcam dogmazsa🤦🏻♀️😂