Bebegim_54 malesef ben. Full yattım sadece gezmelere giderken yürüyüş yaptım ve 30 saat sancı çektim açılmam yavaş ilerledi zor bir doğumdu ama ev işlerinde falan çok aktiftim hiç durmam sürekli bişeyler yapardım ama yetmiyormuş ben yatmaya bağlıyorum yani kişiden kişiye değişir Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💕