Z_L Bugün 21. Haftaya giriş yaptık. 2 3 gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Normalmi? Bi sorun ola bilirmi ?
furkaninannesii Z_L çok ayakta duruyorsanız hissetmemenizz normal. Ama tatlı yiyin mutlaka ufakta olsa sinyal verir içiniz rahatlar
2-prensesannesiii Z_L 2.3 gün hissetmemek nasl normal olabilir . Kimseyi dinlemeyin ve doktora gidin lütfen
Z_L 2-prensesannesiii şu an uzanıklı durumdayım. Küçük kıpırdayış hissettim azıcık rahatladım. Bağırsaklarmı bebekmi ayırt edemiyorum ki 😔 normalde kaçıncı haftada hareket ediyor acaba. Ilk hamileliğim bu arada. 1 hafta önce doktora gitmiştim D vitamin eksikliğinden başka sorun çıkmadı