moom222 Nurss34 canm dojtora yalan söyleme açık konuş bir sebelik evliim dört beş aydır da deniyorum olmuyor beklemekte istemiyorum yumurtalıkların ne durumda rahim. Hormon durumum ne durumda de zaten sen ist dikten sonra doktor sana ver 6 ay daha dmez derseee ben denemek istiyorum de nerde oturuyorsun hangi sehir
Nurss34 moom222 İstanbul’da oturuyorum ama 1 sene demezsen yapmıyorlar diyorlar bunu herkes diyor mecburen söyleyim dedim . Bazı doktora doğruyu söyleyince tersleyebiliyor bile sen git dene gel diyebilir
moom222 Nurss34 cnm Avrupa mi Anadolu yakasında misin ben yedi aylık evliydim gittim denedim olmadı yedi ay içinde doktor hemen testlerr basladi senind doktora gidene kadar beş ay olur o 😂 sen gerçeği söyle bacım artık doktorlarda karışmıyor 😂
Nurss34 moom222 Anadolu yakasındayım . Normalde özele gidiyorum ama tahlillerimi Zeynep hamilde yaptırmak istiyorum . Hem özel hem de devlet muayene etsin diye düşünce de oluştu aklımda . Sen nerde oturuyorsun kuzu test yaptırınca fayda oldu mu
moom222 Nurss34 cnm benden sana tavsiye önce devlet Hastanesi’ne git bn hep ozelle başladım ordat etler oahali oluyor senin yerinde olsam ilk devlet Hastanesi’nde kadın doğum doktoruna gider adetin üçüncü günü yada ikinci günü muayene olur ve hormon testlerini isterim tam kan sayımı testi trambofli testi rahim filmi bunları hep isterim önce devletteki ne sonra ozeldekine giderim bu soclarla sonra yoluma bakarim
Nurss34 moom222 evett ilk özele gittim ama testlerim için devlete gidicem canım o yüzden . Hem devlet daha araştırmacı , sonuçları iki doktor görür hem devlet hem özel . İçimde rahat olur . Sen hangi hastaneye gittin peki ? Bi de eşinde gitti mi doktora
Fk2 Nurss34 bu bölümde üniversite hastanesinde Malatya da ayrıntılı ultrason bakıyor. Bir de art arda düşük olunca yada cocuk olmayınca bakıyor genetik test pıhtılaşma VS bakıyorlar.
moom222 Nurss34 bnn Avrupa yakasında gittim cnm orda oturuyorun TB esininde gtmesi lazım cnm sperm testi yaptırması lazim