Ben Altunizadeye gidiyorum çok memnunum, evet pahalı ama çok iyi doktorları var, çalıştığım kurumun anlaşması var ödeme yapmıyorum muayene ve testlere ama 1200tl muayeneler, çıkışta imza atarken görüyorum. Muayeneden ziyade doğum ücretleri çok pahalı, hiç bir sağlık güvenceniz yoksa 20binden başlıyormuş Altunizade için doğum, özel sigortalar var Acıbadem’de doğumu ve muayene ya da testleri kapsayan, onlara bakabilirsiniz