18 den beri hissediyorum, önce içimde kayar gibi oluyordu. Gün içinde değil yattigim anda düzenli bir şekilde hareket ediyor. Bunu yazarken bile hareketli maşallah ama doktorumda her ultrasonda çok hareketli diyor. 21 haftaligiz şu an, hareketlerini hissettiğimde beri daha rahatım şükür.