Sabriye1 Kizlar acill bakin bütun gün bebek hareket etmiyor uzaniyorum karnim sert eliyorum boyle az az uvaliyorum yok yine hareket etmiyor normal mi?
evlatkokusu0806 Sabriye1 tam bilmiyorum ama yeri daraldığı için hareket azalabilir yazıyor internette
volcan Sabriye1 hemen gidin durmayın. İlk gebeliğimde bende yaşamıştım benim hissetmediğim yere geliyormuş ayakları ama siz yine de gidin bir baktırın en azından içiniz rahat etsin.
Prens1prenses2 Sabriye1 genelde yeri daraldığı için hareketleri azalır ama siz sabahtandır diyorsunuz bi gidin bence hastaneye bize de haber berin lütfen
DemetF Sabriye1 doktora git cnm bende 38 deyim eskisi kdar hizli degil ama Surekli kontrol ediyorum.yeni uyandim hemen su falan icip bir iki salladim yavasta olsa vuruyor tamam diyorum hissedilmeye de biliyor o yuzden gobegimi acip bakiyorum sallayip
Tughanalpinannesii_ Sabriye1 aynen doktorunuza ulaşabiliyorsaniz Arayin ya da gidin direkt. 👍benim de 38. Hafta doktorum hareketlerini soruyor hep. gün boyu hiç hissetmediğin olursa gel demişti
Sabriye1 Tughanalpinannesii_ ya biraz hareket etti de az kasilmam oldu hemen bu geçe konrol edicem sabah hastaneye gidicem