Melisaelf Arkadaşlar 5 haftaya girdim ağrılarım azaldı ama bazen resmen doğum yapacakmışım gibi bir ağrı geliyor alt karnıma sancı hemen geçiyor sizde de oluyor mu genel de kanama yoksa sıkıntı yok diyorlar ama
teletabi Melisaelf bende de oluyordu canım. Normal🙏🏻Kanama vs. Yoksa normal kabul ediliyor ilk haftalarda ağrı oluyor
Melisaelf fenperest demi bence de 🤦🏻♀️ Özellikle sol tarafımda ağrı olması sola tutunduğuna işaret olur mu