Didemalkanendik Hanımlar 36+4 hamileyim bebeğim makat geliş 2 gündür karnım çok aşağıda bacak içlerim ağrıyo zor yürüyorum belime sızı gibi bi ağrı giriyor bebişim çok toplanıyor oğlum da 42 haftada suniyle başlattık doğumu bu belirtiler olmamıstı hiç randevumda salı günü sanki heran suyum gelicekmiş gb hissediyorum bunları yasayıp doğumu hemen yapan oldumu
Tugceince Didemalkanendik bizde 36 haftalığız . Aynı belirtiler bende de var nst de sancı çıkıyor ama açılma var mı diye bakmak istediklerinde kabul etmedim🙄 ilk bebeğim olduğu için hiçte bilemiyorum Doğum belirtisi midir değil midir? 🙄🙄
EserrK Didemalkanendik bende 40+1 deyim 2 gündür rahmim ve bacak birleşimi olan yer sızlıyo yürürken bende zorlanıyorum bacaklarımı yukarı çekemiyorum acaba acaba acaba 😄😄
Didemalkanendik Tugceince bnm makat geliş olduğundan sezeryan olacak zaten de çpk zorlanıyorum yaa bilemedim de offff 🤦♀️🤦♀️
Didemalkanendik EserrK aynı yer benmde inan yürümek işkence gb oldu salı günü sorucam dr uma ama yine de sizlere sormak istedimm bencede acaba acaba 😁
EserrK Didemalkanendik sordum sızlıyo belim ağrıyo dedim Doğum yaklaştığı için oluyo Çarşamba tekrar gel dediler o zaman da 41 hafta oluyorum inşAllah o zamana kalmaz gelir suyum nişanım ve düzenli ağrılarım