cansudrkk Merhaba anneler, 25 haftalık gebeyim akşam olunca sağ yanım da ağrı oluşuyor bu durumu yaşayanlar var mı
Sinem_20 cansudrkk benimde aynısı oluyor bu cuma kan serumu için gidicem ozaman sorcam 25+3 üm bu arada
Beyzabeser cansudrkk genelde gaz sıkışmasından kaynakli oluyor diye biliyorum yda bebek buyudukce baski artiyor aksam saatlerinde de vucut odemlendigi icin biraz daha fark edilebilir agri olustutabilir