Deletedmom73711 ben de 12. gün yapmıştım dayanamayıp çok stresli geçmişti pozitifti ama yeniydi daha.. bir kaç gün geçtikten sonra yapmakta gerçekten fayda var.. evet hiiç stres yapma, çok fazla uzanma, eğilme, dinlen yat hep yatabildiğin kadar :) 🤍
büyümüştür tabii , 26 olucaz biz de 🥰