DuyguEyupoglu 11+6 haftalık hamileyim kalça ve göğüs bölgemde ergenlikten kaynaklı çatlaklarım var vücudum buna müsait yani siz krem olarak ne kullanıyorsunuz o kadar kafam karıştı ki💆🏻♀️ Lierac jel almayı düşünüyorum sizce faydası varmı?
Deletedmom331 DuyguEyupoglu ben lierac kullanıyorum 32 haftadayız şuan için çatlağım yok inşallah olmaz