Merhaba tecrubeli anneler.Benim bir sorum olacakti bugun kendime test yaptim ve hamile oldugumu ogrendim fakat doktora gittigimde bana gebelik var ama embrio yok dediler 10 gun sonra yine randevum var sizin basinizdan boyle bir sey gecti mi bilgisi olan varsa yazsin.Teşekkürler 🙂