Kizlar bugun biraz agrim vardi evdende uzakta oldugum icin kendi hastaneme gidemdim kontrol icin devlet hastanesine gitmek zorunda kaldim ultrasona cihazini oyle bi bastirdilarki karnima acisindan agliycaktim nerdeyse cihazi tutuklari yerler morarmis resmen okadar bastirmanin bebege bi zarari olurmu birde bu morluklar icin napabilirim onerdiginiz krem vs falan varmi