Nazli_ayar Ness23 kisiden kişiye değişiyor o ya. Burda okuyorum bazilarini 30 da falan almislar ama ben yarın 36+0 oluyorum yarın ilk defa nst ye bakicaklar. Sanirim gebelik durumuyla ilgili bir durum
Ece003 Ness23 ben 28. Haftadayım dün nts bağlandım sancım var diye normal çıktı sizin sancılarınız olunca takıyorlar nts normalde sanırım 37. Haftada