Ben ilk hamileligimde de şimdi de günde 2 çay bardağı nefcafe içtim, içiyorum.Aslinda hiç içmemek en iyisi ama çok da kendimi alikoymuyorum bazı şeylerden.İlk çocuğum da gayet sağlıklı zımba gibi bir çocuk hatta fazla zeki.Dert etmeyin hamileliğinizi keyifli geçirin.Eskiler hiç bişey bilmiyorlarmis ne hamileyken ne de bebeğe bakmak konusunda bizim kadar degillermis. Fakat şunu da ekleyeyim.Fayda sağlamayan veya zararı olabilecek şeyler tukettiginiz gün onların vücudunuzdan götürdüklerinin yerine iki katını koyun.O gün çarpı iki kat süt ürünü tüket.Bitti gitti