Glsh14 servikal yetmezlik diyoruz… Benim gibi birden çok kaybı olunca anlamak talihsizlik 😔 11 14 haftalar arasında doktorunuzun vajinal muayene ile ölçüm yapması gerekiyor ( tabi hiç bir şeyi atlamayan bir hekimse). Ben ikiz ve tek 3 evladımı kaybedince anlaşıldı, şimdi 3. Gebeliğim ve 13.haftada rahim ağzina serklaj işlemi yapılıyor ve istirahat ile gebeliği geçiriyorsun… Tavsiyem bir dahaki muayenizde ozelllikle sorun doktorunuza rahim ağzı uzunluğum iyi mi diye… Rabbim kimseyi korktuğu yere uğratmasin inşallah 🤲🏻