bu vitamınden memnun musunuz, kullanan oldumu acaba
Polenpolen52
Polenpolen52 2.gebeliğim suan yine onu kullanıyorum memnunum
Ben kullanıyorum önceden pregno marin alıyordum mide bulantısı yapıyordu bunla aram iyi 😅
Ilk hamileligimde de onu kullanmistim yine onu kullaniyorum memnunum