FatmaEren benim de olmuştu iki hastane aciline gittim kan uyuşmazlığı testi yaptılar kan uyuşmazlığı çıktı iğne yaptılar. Daha sonra tabi halen devam etti ama şükür bi sorun yaşamadan geçti çoğu kişi yerleşme kanaması olabilir dediler. Doktor düşük riskine karşı iğne yazdı haftalık kullandım. Doktora gidip muayene ol önlem alırlar riske karşı normal kadın doğuma git tabi acil e hele ki araştırma hastanesine değil