Nebyaa Lansinoh alacağım ucu meme ucuyla aynı olduğu için bebek garipsemiyormus meme reddi olmuyormuş
AzraninAnnesiii Lansinoh un akış hızı da anne memesi ile aynıymış bende araştırdıktan sonra lansinoh aldım silikonuda yumuşacık
kbrkrblt16 Ben oğlumda lansinoh kullandım nerdeyse 2 yaşına kadar ikili olarak alıyordum uyguna geliyordu tavsiye ederim 🧡
Nursl1 kbrkrblt16 bende ikili almayı düşünüyorum pp olan mı acaba cam mı? Ben pp almayi düsünüyorumda
lunam Nursl1 ben lansinoh ikili setinden aldım, 3 tane de ucu var zaten akış hızları farklı. Çok araştırdım, meme reddi yapmayan biberonlardan biri. İnşallah kullanınca da memnun kalırız.