deletedmom87894 Kızlar son 2 kalmış 19. Haftamdayım doktora danışmadan almam ama yeniden başlıyacakmıyım yoksa bitince farklı bi ilaçmı alınıyor
annembabam deletedmom87894 hamileliğiniz bitinceye dek devam edeceksiniz çok kuvvetle muhtemel 🙏🏻Ben de kullanıyorum hekimime sordum , devam edeceğiz bırakmak yok dedi , 32.yiz biz de kzımla 🧿🌸 siz danışın yine bilen bir sağlık calısnana ne olur ne olmaz ☺️
ggkca deletedmom87894 doktor bana sonuna kadar devam edecez demişti, 33. Haftada halen devam ediyoruz.
Zeynepp97 annembabam Benim doktor bıraktırdı ya kilom birden artınca etki etmiş olabilir dedi bu kadar çok vitamin kullanma dedi üstelik benim bütün vitaminler vs hep yerlerde yani 😂
Jadeksc İlk 12 hafta folik asit sonra doguma kadar decavit kullanmistim kizimda. Yani bence almalisiniz bittiginde.
deletedmom87894 Ozlememrah doktoruna sor bence canım çünkğ benim kanıma bakmadan direk vermişti önemli bişey galiba
Ozlememrah @ggkca Folik asit le magnezyum ilacı kullanıyorum canim demir ilacı da vermediler sordum gerek yok dediler
ggkca Ozlememrah kaç haftalık hamilesin ki, zaten 12. Haftaya kadar folik asit kullanıldığı için başka ilaç vermemişlerdi banada folik asitden sonra Decavit ve kan ilacı vermişti doktor
Acemianne__ deletedmom87894 aile hekiminize söyleyin mutlaka yazar. Eğer kadın doğuma randevum varsa oraya yazdırıyorum. Yoksa da aile hekimime yazdırıyorum hiç bırakmadık bizde
Acemianne__ Siriuss ben hiç ara vermedim ama bikaç gün içmeyen tanıdıklarım olmuştu herhangi birşey olmadı Vitamin sonuçta yediklerinize dikkat ederseniz bence sorun olmaz çok ara vermeyin ama