Gamzess1 Anoooo bi bakıyorum burda herkes 30 35 haftaaaa ya 😅🥰 Biz daha 5 haftalığız bu zaman bize de geçer miiii 🤷♀️😅🥰
hunilimom Gamzess1 bende 4 haftalık gebeyim geçiyor 😂😂 benim 2. Gebelik ilki bitmez diyordum ama bitti
AdenEva Gamzess1 bende 8 haftalıktım 22-23 haftalığım diyenler bana çok uzak geliyodu bu zaman geçer mi diyodum. Ben zaman geçmesin diye uğraştıkça su gibi akıp geçti 29 haftalığım şimdi. Burada doğumu bekleyen 36-37 haftalık gebeler şimdi yine çok uzak geliyo bana ama biliyorum yine su gibi geçecek zaman ne olduğunu anlayamadan 😂
eymeninannesii Gamzess1 gerçekten geçmez zaman daha 6+3 üz kalp atışını duyduk nasıl geçer bilmiyorum
Minikmucizem10 Gamzess1 asıl tamda bu zamanlar geçiyor suan 34+6 dayım asla zaman geçmiyor bende sizin gibi düşünüyordum bi yakinim 4 ay önce dogum yapti oda bana simdi geçiyor son zamanlar geçmiyor demisti kesinlikle cok haklıymış 😃🤷🏻♀️🌸
Nazli_ayar Gamzess1 o haftalarda bende diyodum nasıl geçecek bu günler diye ama geciyo valla 35+6 haftalıgim 😂 doğum zamanı iyice yaklaştı ya asıl şimdi gecmiyo 🤭
Aleyyo-09 Gamzess1 ben 16+5 hamileyim canım 4 haftalıkken öğrenmiştim ne ara geçmiş zaman diyorum daha şimdiden gerçekten bak gerçi benimkide çok sayılmaz ama yine baya yol katettim karnımda çıktı baya 😂 iyice hamile gibi hissediyorum artık,
derindemir Gamzess1 vallaha bende aynı şeyi diyorum.öğreneli daha 3 hafta olmuş bana 3 ay gibi geliyor.bir de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ve doğum sonrasına kadar kullanıcam🥶🥶🥶o yüzden ben çabuk geçsin zaman istiyorum.çok acıtıyor iğne,her yerim mor😢😢
eymeninannesii derindemir bende insulin kullanıyorum doğuma kadarda kullanıcam allahım herkesin yardımcısı olsun
GamzeDurmus Gamzess1 inan sağlıkla ilerleyeceğini bilsem o kadar relax bırakırım ki ama hep aklımda malesef soru işaretiyle geçiriyorum günleri umarım bu günler bize de hayırlısıyla geçer bütün duam bu yönde🤲🏻 8 haftalığım bende 🌸
AdenEva hunilimom biz@mutluanneleriz.com adresine mail atarak isim değişikliği talebinde bulunabilirsiniz. İyi forumlar dilerim ✨💜
Ozlem2206 Gamzess1 ay bana ilk üç resmen geçmemişti yıl gibiydi ama üç aydan sonra daha hızlı geçiyor bence şimdi ikili rakamlara düştük şükür 26 haftalık olduk ama şimdide son üç ay nasıl geçerki diyorum 🤷🏻♀️😅 aslında böyle yaparak hamileliğimizin tadını çıkaramıyoruz🥺