Merhaba arkadaşlar ben 20 haftalık hamileyim enfeksiyonum var antibiyotik kullanıyorum arada su gibi akıntım oluyor renksiz kokusuz iç çamaşırımda ıslaklık oluyor bunun sebebini öğrenebilir miyim yaşayanlar var mı agrı sancı kramp yok gün içinde değil akşamları oluyor